Írjon üzenetet!
Gakran ismátelt kérdések/FAQ
  • Ha elmaradás miatt korlátozva van a szolgáltatás, mit tegyek?
  • Ellenőrizze a befizetéseit, esetleges számlaelmaradás miatt a szolgáltatása korlátozva lesz (30 nap elmaradás esetén), vagy felfüggesztve, ill. leszerelve (60 nap elmaradás után). *(Á.Sz.F.) ellenőrizheti számlaegyenlegét az ügyfélkapunkon (főmenü).
  • Lassú, vagy akadozik az internet kapcsolat?
    • minden esetben győződjön meg a kábelek (hálózati táp(220V) és jelkábelek) megfelelő csatlakoztatásáról. (minden a megfelelő helyre kerüljön!) Ellenőrizze a csatlakozók épségét.
    • ha használ WiFi routert, akkor ellenőrizze le, hogy kapott-e megfelelő jelszavas védelmet? Ha több gépet használnak a hálózatról ellenőrizze, hogy másik eszköz is használja-e a netet (letöltés, megosztás), esetleges vírusfertőzés, vagy kémprogram lassítja az eszközét. Amennyiben használnak okos telefonokat, ellenőrizzék az eszközöket, hogy használaton kívül ne csatlakozzanak fel automatikusan az internetre.
  • Rendeztem az elmaradásomat, mégsincs netem. Mi a teendő?
  • Hogyan és hova utalhatom a számláimat?
  • Hogyan mondhatom le az előfizetésemet?
  • A lemondást minden esetben csak írásban tudjuk elfogadni ,a hűségidő lejárta után!
    • Levélben:3434 Mályi Bercsényi u. 14. sz. LH COM KFT.
    • E-mailben:ugyfelszolgalat@lhcom.hu vagy szamlazas@lhcom.hu
    • Online felületen ide kattintva
    Amennyiben a szerződés díj nem fizetés miatt szűnik meg , szerelőink a kihelyezett eszközöket leszerelik. Ilyen esetben a tartozáson felül 5000,- Ft kikapcsolási díjat is felszámolunk!
  • Hogyan jelenthetem be, ha hibát észleltem?
  • Hiba javítást csak abban az esetben tudunk indítani ha a bejelentést az ügyfélszolgálaton rögzítették!
    Hiba bejelentés :
    • Személyesen:Ügyfélszolgálatunkon nyitvatartási időben.
      Mezőkövesd Alkotmány u. 4-6. sz. hétfő-péntek 9-17 óráig.
    • Telefonon:Nyitvatartási időben kollégánk ,ez időn kívül üzenetrögzítő fogadja a telefont.
      Tel.:49/311-488, 30/244-2215
    • E-mailben:iroda@lhcom.hu vagy a szamlazas@lhcom.hu
    • A hiba elhárítására a bejelentéstől számított 3 munkanap áll rendelkezésünkre!